Vänner . Dagen

                                                   Hej igen
Jag är inte så bra på att fixa bloggar men tur så har jag bra vänner som hjälper mig hoppas jag.
Mina vänner är inte som andras mina är dom bästa vänner man kan ha jag vill inte legga upp non bild på dom för att dom kanske inte vill, men om jag fån nån gong så gör jag det ;) Men inte jusst nu.

Jag har inte gort så mycket i dag jag sovde hos min kompis Fanny och Annie.
Ni vill inte veta vad vi gorde.
Men en sak kan jag lova vi hadde ass kul !
Jag skulle inte kuna klara mig utan mina vänner det är som att leva ett liv utan familj.
Dom är som min familj.
Är jag ledsen , Arg , Glad , besviken , iriterad  Så fins dom där för mig.
Vad som en händer !♥


Kram ! God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0