Dagen ! <3

Hej jag är ganske glad för bähövde inte borra tänderna ♥

Och jag spöjade killarna i skolan :P !

Dom har ingen chans :P

Tja.. Haha .. Jag vet inte vad jag ska sega men ... Mamma har fixat mitt rum :P
Så nu ser det snyggare utt.

Hm.. Vad tycker ni ska brusan skafa blogg ?!
Jag tycker att han inte ska han är ingen bloggare .. så !!

Men han sa att jag ska göra en som ska heta H,H ... För hans fotbolls lag ..  Hansa..

Jag skriver senare Men jag ger er litte bilder som ni kan titta på ♥

                                                      
                                                                   Felix                             Jag  
                                                      
                                                             Grönalund .... Jag johan felix Crister
                                                      
                                                                   min kompis sengångaren :)♥    ( Musse )
                                                      
                                                                    Kanelia ! ♥ Min polle häst ! 
                                                      
                                                                        Grabbarna grym ! 
                                                        Felix             Johan              Crister
                                                      
                                                              Sötizze ! Ronja :) ♥
                                                      

                                                               Kappi     Mamma     Kria ♥
                                                      
                                                                 Ronja                        Ally
Kram ! ♥

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv. okej :D

tack!

2011-02-21 @ 19:12:26
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0